skip to main | skip to sidebar

El Blog del Club Bitlles COP

02 octubre 2006

Tres arbits del Club, fan el curset

Aquest dissabte tres membres del nostre club han fet el curset d'arbitres de Bitlles de la Territorial de Barcelona. Els membres que l'han realitzat son Albert Oliva, Jose Luis Lopez i Jordi Mitjana.

Aquest seran els arbits que arbitraran aquesta temporada els partits de lliga que ens corresponguin.
Publicadas por Jordi a la/s 9:05 a. m.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Página Principal
Suscribirse a: Comentarios de la entrada (Atom)

Links

  • http://www.bitlles.com
  • http://perenieto.blogspot.com/

Archivo del Blog

  • ►  2013 (1)
    • ►  enero (1)
  • ►  2012 (19)
    • ►  diciembre (1)
    • ►  noviembre (7)
    • ►  octubre (6)
    • ►  septiembre (3)
    • ►  agosto (1)
    • ►  julio (1)
  • ►  2011 (4)
    • ►  octubre (3)
    • ►  junio (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  mayo (1)
  • ►  2008 (21)
    • ►  octubre (4)
    • ►  julio (3)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (5)
    • ►  abril (4)
    • ►  febrero (2)
    • ►  enero (1)
  • ►  2007 (25)
    • ►  diciembre (5)
    • ►  noviembre (6)
    • ►  octubre (5)
    • ►  septiembre (1)
    • ►  mayo (1)
    • ►  abril (2)
    • ►  enero (5)
  • ▼  2006 (17)
    • ►  diciembre (4)
    • ►  noviembre (6)
    • ▼  octubre (5)
      • Jornada de Lliga a Badalona
      • Proper cap de setmana LLiga de Barcelona
      • Partits a Torello
      • Aquest diumenge comença la Lliga de Bitlles Catalanes
      • Tres arbits del Club, fan el curset
    • ►  septiembre (2)

Acerca de mí

Jordi
info@bitlles.com
Ver mi perfil completo