Aquest dissabte tres membres del nostre club han fet el curset d'arbitres de Bitlles de la Territorial de Barcelona. Els membres que l'han realitzat son Albert Oliva, Jose Luis Lopez i Jordi Mitjana.
Aquest seran els arbits que arbitraran aquesta temporada els partits de lliga que ens corresponguin.
02 octubre 2006
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario